Pasi, profiilikuva
Pasi

Hei, nyt on hyvin ollut pelaajia ja vuoro pyörinyt ilman väliviikkoja. Tämä ilman muuta positiivinen asia. Haluamatta sekoittaa tätä liikaa, laitan tähän kuitenkin jonkinlaiset säännöt vuorolle osallistumiselle.

1. Vuoro on ensi sijaisesti Louhelan Woiman jäsenille.
2. Pelit toteutuu aina kun vähintään 6 nimeä listoilla klo 16.00 mennessä.
3. Vierailijat tervetulleita kun ilmoittautumismäärä <10 klo 16.00.
4. Yläraja on 12. Ilmoittautumisjärjestyksessä. (UUSI!)

Jotain huomioita näihin:

AJOISSA: Tavoite on että jokainen tietäisi PE-aamuna jo onko tulossa vai ei. Mielellään jo aiemmin. Tämä helpottaa suuresti rekrytointia niinä kertoina kun on pulaa pelaajista.

EI PELAAJIA: Voit katsoa vuoron peruuntuneen jos <6 nimeä ole klo 16 mennessä. Joskus on 2-vs-2 pelejäkin pelattu mutta se pitää aina erikseen asianomaisten sopia.

OPTIMI 10: Optimipelaajamäärä tälle kentälle on 8-10 välillä. Jos 12 niin on yksi vaihtopelaaja. Toki parempi tempo ja osan palautteen mukaan pelit paranee. Mutta harva haluaa olla vaihdossa. Syke palautuu vaihdossa kuitenkin aika nopeasti.

YLÄRAJA: Eli olennaisena uutena nyt jonkinlainen katto pelaajamäärälle. Jos oli aikonut tulla mukaan mutta unohtunut ilmoittautua, niin ei potkita pois. Muutoin 12 on nyt kuitenkin yläraja. Yritetään tällä pitää osallistujamäärä 6-12 haarukassa.

VIERAILIJAT: Ovat erittäin tervetulleita etenkin silloin kun on vaikea saada minimiä 6 kokoon. Eli iso plussa, jos saat kaverin mukaan niinä kertoina. Keväällä varsinkin näitä välillä tulee. Mutta älä kuitenkaan ota kaveria mukaan jollei tilaa sillä kerralla ole.

EI-JÄSENET: Säännöllisesti koko kauden käyneet ei-jäsenet voivat tulla jatkossakin samoilla ehdoilla kuin jäsenet eikä tarvi arpoa. Tuo <10 raja koskee lähinnä siis satunnaisia vierailijoita. Katsotaan keväällä uudestaan kun nähdään ensin miten tämä kausi menee.

Tiivistäen kahteen pääpointtiin:
- Minimi 6. Tavoitetaso 10. Yläraja 12.
- Don't fix if it is not broken

----------
Ainiin 1: mä jään lokakuun jälkeen pidemmälle tauolle (loppukausi), joten -1 putoaa osallistujamäärä heti marraskuussa. Ja näiden sääntöjen hienosäädön jätä muille pidempään mukana olleille aktiiveille. 5v tilastokärjen perusteella pallo lentää: Jukka, Tuukka, Teemu.

Ainiin 2: Ja niitä nimiä nyt listoille. Ensi viikko on syysloma, joten sinnekin voi laittaa In tai Out sen mukaan jos nyt jo tietää omat kuviot 20.10.

Jukka

Hyvä! Kiitos tästä.

Olli, profiilikuva
Olli

Morjens! Ehdottaisin liivien hommaamista LoW:n säbävuorolle, niin saataisiin vähän vaihtelua jakoihin. Nyt homma on hieman ”juurtunutta”? Kannatusta? :-)

Olli

Hyvä idea ehdottomasti 👍

Pasi, profiilikuva
Pasi

Kieltämättä osa on aina mustilla ja osa (kuten minä) aina valkeilla. Muut kyllä vaihtelee väriä. Vuoro ja pelit kuitenkin hyvällä tolalla jo pitkään enkä näe tässä isoa ongelmaa. Pelit hyvät ja samat naamat tulee aina uudestaan vaikka tulisi joka pelissä takkiin.

Vaihtelua saadaan jos jokainen ottaa kahtaa väriä paitaa mukaan. Ei tarvi liivejä siihen. Halutessa voi sopia etukäteen joku kerta että arvotaan värit ja niillä mennään. Tulisi ainakin sitten kokeiltua miten täysin randomina jako menee.

Enempi tarvetta näkisin että saataisiin osallistujamäärä stabiiliksi ja osallistumistiedot ajoissa niin ettei tule liian isoa porukkaa. Ja toisaalta ei tule niitä peruuntuneita kertoja kun ei saada pelejä.